Facebook nabízí několik typů entit, které můžete využít pro marketingové účely či jako kanál pro komunikaci se zákazníky. Tyto typu jsou tři: Profil, Stránky (Pages) a Skupiny (Groups). Který z nich tedy použít?
Když Facebook nabízí tři různé způsoby, jak něco prezentovat, každý se asi bude hodit na něco jiného. Tak jsme si to původně také myslel. Ale není tomu tak. Jediná entita, která je pro marketingové účely vhodná, je Stránka (Page).
Pokud se spokojíte s takto autoritativně podanou informací, můžete to brát jako fakt a podle toho se zařídit. Pokud jste spíš ten typ, který potřebuje důkazy nebo potřebuje příjít na podtstau věci, doporučuji vám přečíst si tři nedávno publikováné Poohovi články, z nichž to jednoznačně vyplývá:
- Facebook Pages nebo Facebook Groups? První, to druhé zaspalo dobu
- Facebook Groups vs. Facebook Pages – jednoduchá srovnávací tabulka
- Page(stránka) nebo Profil pro politika (veřejnou osobu) na Facebooku?